ОБ ИСПОЛЬЗОВАНИИ МАРКЕТИНГОВОЙ РАЗВЕДКИ ПРИ УПРАВЛЕНИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ОРГАНИЗАЦИЯМИ
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
Научный журнал Моделирование, оптимизация и информационные технологииThe scientific journal Modeling, Optimization and Information Technology
Online media
issn 2310-6018

ABOUT THE USE OF MARKETING INTELLIGENCE IN THE MANAGEMENT OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS

Rozhkova A.A.,  Gorbenko O.N.,  Isakova M.V. 

UDC 334.732
DOI:

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

The concept of marketing intelligence is given. The analysis of the information that can generalize the institution to improve management processes is hold.

Keywords: management, marketing, organization, marketing information systems

For citation: Rozhkova A.A., Gorbenko O.N., Isakova M.V. ABOUT THE USE OF MARKETING INTELLIGENCE IN THE MANAGEMENT OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Modeling, Optimization and Information Technology. 2014;2(3). URL: https://moit.vivt.ru/wp-content/uploads/2014/10/RozhkovaGorbenkoIsakova_3_14_1.pdf DOI: (In Russ).

623

Full text in PDF

Published 30.09.2014