ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ В ПРАКТИКЕ ИЗУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
Научный журнал Моделирование, оптимизация и информационные технологииThe scientific journal Modeling, Optimization and Information Technology
Online media
issn 2310-6018

THE USE OF INTERACTIVE METHODS IN THE PRACTICE OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE

Miloshenko O.V. 

UDC 371.78
DOI:

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

Problems associated with the interactive approach to learning a foreign language, the problems arising from its integration into education. The paper describes the fundamental difference between this method and the traditional teaching, the principles of its operation in the educational environment, are considered psychological techniques for the interactive approach and discusses the technical and media providing this approach in training.

Keywords: interactive method, foreign language, teaching methodology, professionally oriented training

For citation: Miloshenko O.V. THE USE OF INTERACTIVE METHODS IN THE PRACTICE OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE. Modeling, Optimization and Information Technology. 2013;1(1). URL: https://moit.vivt.ru/wp-content/uploads/2013/04/miloshenko_1_13_1.pdf DOI: (In Russ).

580

Full text in PDF

Published 31.03.2013